Μεταβάσεις και τη δημιουργία Φύλλα / Σκηνές σε cocos2d iPhone

ψήφοι
6

Ψάχνω να στήσετε μια μετάβαση μεταξύ δύο επιπέδων (μετά από ένα επίπεδο είναι πλήρης, χρησιμοποιήστε μία από κηλίδα μετάβαση cocos2d για τη μετάβαση στο επόμενο επίπεδο). Σε εφαρμογή GameLayer μου, έχω τις μεθόδους εγκατάστασης για να κάνουμε τα πράγματα όπως [αυτο buildLevel: 3] για την κατασκευή του γήπεδο. Τι πρέπει να κάνω για να υπόσταση σε μια νέα GameLayer ή Layer κόμβο ή GameScene ή κόμβο σκηνή να είναι σε θέση να κάνουμε τα πράγματα όπως:

GameLayer * nextLevelLayer?

[NextLevelLayer buildLevel: 4]?

... κάνει μια μετάβαση μεταξύ του επιπέδου 3 και το επίπεδο 4

Ίσως έχω που ορίζονται κωδικό μου σε μια πλήρη παρανόηση του Στόχου Γ Είμαι μπορείτε υποθέτοντας δεν μπορεί να στήσετε ένα νέο GameLayer στον κώδικα init, καθώς θα κρεμάσει, δημιουργούνται συνεχώς νέοι κόμβοι. Μάλλον έχω πάρα πολύ κώδικα ρύθμισης γήπεδο στον κώδικα init μου για την GameLayer, πώς εσείς να το χειριστεί συνήθως; Να ορίσετε μια σημαία πριν τον προγραμματισμό της επιλογής για το κύριο βρόχο του παιχνιδιού, τότε αν η σημαία είναι ορισμένη, ρύθμιση του επιπέδου στο κύριο βρόχο του παιχνιδιού, ή να είναι ένας καλύτερος τρόπος να πάει για αυτό;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Δημοσιεύθηκε 09/12/2008 στις 23:02
πηγή χρήστη
Σε άλλες γλώσσες...                            


1 απαντήσεις

ψήφοι
14

Για όσους μπορεί να ενδιαφέρονται, εδώ είναι αυτό που κατέληξε να κάνει:

GameScene * gs = [GameScene node];
[[Director sharedDirector] runScene: gs];
[[Director sharedDirector] replaceScene: [ShrinkGrowTransition transitionWithDuration:0.5 scene: gs]];

Αυτό έγινε στο πλαίσιο της υλοποίησης GameLayer μετά από ένα επίπεδο ήταν πλήρης.

Απαντήθηκε 11/12/2008 στις 16:02
πηγή χρήστη

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more