Πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι το email σας στείλουμε προγραμματισμού δεν χαρακτηρίζεται αυτόματα ως spam;

ψήφοι
399

Πρόκειται για ένα δύσκολο μιας και έχω πάντα επικαλείται τεχνικές, όπως μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου άδεια με βάση (δηλαδή μόνο για αποστολή σε άτομα που έχουν την άδεια να στείλετε) και όχι με τη χρήση κατάφωρα spamish ορολογία.

Τον τελευταίο καιρό, μερικά από τα μηνύματα που στέλνουν μέσω προγραμματισμού έχουν αρχίσει να ανακατεύονται στο φάκελο spam ανθρώπων αυτόματα και αναρωτιέμαι τι μπορώ να κάνω γι 'αυτό.

Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι αυτά τα συγκεκριμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν είναι αυτά που οι άνθρωποι θα σηματοδοτήσει ως spam, συγκεκριμένα, είναι τα μηνύματα που περιέχουν τα κλειδιά άδειας που οι άνθρωποι έχουν πληρώσει καλά χρήματα για την, έτσι δεν νομίζω ότι πρόκειται να τους εξετάσει το spam

Μπορώ να καταλάβω αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα στο οποίο είμαι ουσιαστικά ένα ανίδεο αφελή.

Δημοσιεύθηκε 02/08/2008 στις 09:19
πηγή χρήστη
Σε άλλες γλώσσες...                            


21 απαντήσεις

ψήφοι
317

Χρησιμοποιήστε τις μεθόδους ελέγχου ταυτότητας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως το SPF , και DKIM να αποδείξει ότι τα email σας και το όνομα τομέα σας ανήκουν μαζί, και να αποφεύγεται η νοθεία του domain name σας. Η ιστοσελίδα SPF περιλαμβάνει έναν οδηγό για τη δημιουργία του DNS πληροφορίες για την περιοχή σας.

Ελέγξτε το αντίστροφο DNS για να βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση IP του σημεία διακομιστή αλληλογραφίας σας στο όνομα τομέα που χρησιμοποιείτε για την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση IP που χρησιμοποιείτε είναι όχι σε μαύρη λίστα

Βεβαιωθείτε ότι η απάντηση σε διεύθυνση είναι έγκυρη, υπάρχουσα διεύθυνση.

Χρησιμοποιήστε το πλήρες, το πραγματικό όνομα του παραλήπτη στο πεδίο Προς, όχι μόνο η ηλεκτρονική διεύθυνση (π.χ. "John Smith" <john@blacksmiths-international.com>).

Παρακολουθήστε τους λογαριασμούς κακοποίηση σας, όπως abuse@yourdomain.com και postmaster@yourdomain.com. Αυτό σημαίνει - βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν αυτοί οι λογαριασμοί, διαβάστε τι αποστέλλονται σε αυτούς, και να ενεργήσει σχετικά με τις καταγγελίες.

Τέλος, καθιστούν πολύ εύκολο να διαγραφείτε. Σε αντίθετη περίπτωση, οι χρήστες σας θα διαγραφείτε πατώντας το ανεπιθύμητο κουμπί, και αυτό θα επηρεάσει τη φήμη σας.

Τούτου λεχθέντος, να πάρει το Hotmail για να δεχτεί τα μηνύματα σας παραμένει μια μαύρη μαγεία.

Απαντήθηκε 02/08/2008 στις 11:21
πηγή χρήστη

ψήφοι
28

Εγγραφείτε για ένα λογαριασμό σε όσες σημαντικούς προμηθευτές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δυνατόν (gmail / yahoo / hotmail / AOL / κλπ). Αν κάνετε αλλαγές στο email σας, είτε μεγάλες αναδιατύπωση, αλλαγές στον κώδικα που στέλνει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι αλλαγές στους διακομιστές e-mail σας, κλπ, φροντίστε να στείλετε μηνύματα δοκιμασία για όλους τους λογαριασμούς σας και βεβαιωθείτε ότι δεν έχει επισημανθεί ως spam.

Απαντήθηκε 03/08/2008 στις 00:00
πηγή χρήστη

ψήφοι
25

Μπορείτε να πείτε στους χρήστες σας να προσθέσετε σας Από τη διεύθυνση στις επαφές τους, όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία τους, η οποία, αν το κάνουν, θα βοηθήσει πολύ.

Σε αντίθετη περίπτωση, θα προσπαθήσει να πάρει ένα αρχείο καταγραφής από μερικούς από τους χρήστες σας. Μερικές φορές έχουν λεπτομέρειες σχετικά με το γιατί είχε επισημανθεί ως spam στις κεφαλίδες του μηνύματος, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αλλάξετε τη κειμένου.

Άλλα πράγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε:

  • Βάλτε το όνομα της ιστοσελίδας ή τη διεύθυνση σας στο θέμα
  • Κρατήστε όλες τις συνδέσεις στο μήνυμα που δείχνουν στον τομέα σας (και όχι email.com)
  • Βάλτε μια διεύθυνση ή άλλα στοιχεία επικοινωνίας στο email
Απαντήθηκε 02/08/2008 στις 09:32
πηγή χρήστη

ψήφοι
23

Μερικά σημεία σφαιρών από μια προηγούμενη απάντηση :

  • Το πιο σημαντικό: Μήπως η διεύθυνση του αποστολέα ( «Από») ανήκουν σε έναν τομέα που τρέχει στον server σας στείλουμε το e-mail από; Αν όχι, να γίνει έτσι. Ποτέ μη χρησιμοποιείτε διευθύνσεις αποστολέα όπως xxx@gmail.com. Ο χρήστης reply-toαν χρειάζεστε απαντήσεις για να καταλήξουμε σε μια διαφορετική διεύθυνση.

  • Είναι server σας σε μια μαύρη λίστα (π.χ. επιταγές IP σε spamhaus.org); Αυτή είναι μια δυνατότητα, όταν βρίσκεστε σε κοινόχρηστο φιλοξενία όταν οι γείτονες συμπεριφέρονται άσχημα.

  • Υπάρχουν μηνύματα που φιλτράρεται από ένα φίλτρο spam; Ανοίξτε ένα λογαριασμό με freemailer που έχει ένα φάκελο spam και μάθετε. Επίσης, προσπαθήστε να στείλετε μήνυμα σε μια διεύθυνση χωρίς φιλτράρισμα ανεπιθύμητων μηνυμάτων καθόλου.

  • Έχετε ενδεχομένως να χρειαστείτε την πέμπτη παράμετρο «-f» του ταχυδρομείου () για να προσθέσετε μια διεύθυνση αποστολέα; (Βλέπε mail () εντολή στο εγχειρίδιο PHP)

  • Αν έχετε πρόσβαση σε αρχεία καταγραφής, ελέγξτε εκείνα, φυσικά.

  • Να ελέγχετε το «από:» διεύθυνση για τυχόν μηνύματα αναπήδηση ( «επιστρέφεται στον αποστολέα»); Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια ξεχωριστή «λάθη στη» διεύθυνση.
Απαντήθηκε 05/04/2010 στις 17:37
πηγή χρήστη

ψήφοι
21

Επιβεβαιώστε ότι έχετε τη σωστή διεύθυνση email πριν την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αν κάποιος δίνει λάθος διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την εγγραφή του, τους χτύπησαν στο κεφάλι γι 'αυτό το συντομότερο δυνατόν.

Πάντα να περιλαμβάνει σαφείς «πώς να διαγραφείτε» πληροφορίες σε κάθε email. Μην απαιτούν από το χρήστη να συνδεθείτε για να διαγραφείτε, θα πρέπει να είναι ένα μοναδικό url για 1 κλικ unsubscribe.

Αυτό θα αποτρέψει τους ανθρώπους από τη σήμανση email σας ως spam, διότι «διαγραφείτε» είναι πάρα πολύ δύσκολο.

Απαντήθηκε 03/08/2008 στις 02:39
πηγή χρήστη

ψήφοι
15

Εκτός από όλες τις άλλες απαντήσεις, αν θέλετε να στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου HTML που περιέχουν διευθύνσεις URL, όπως τη σύνδεση κειμένου, βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση URL ταιριάζει με το κείμενο που συνδέει. Ξέρω ότι Thunderbird αυτόματα σημαίες τους ως μια απάτη, αν όχι.

Ο ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟΣ:

Go to your account now: <a href="http://www.paypal.com.phishers-anonymous.org/">http://www.paypal.com</a>

Ο σωστός τρόπος:

Go to your account now: <a href="http://www.yourdomain.org/">http://www.yourdomain.org</a>

Ή χρησιμοποιήστε μια άσχετη σύνδεση κείμενο αντί για μια διεύθυνση URL:

<a href="http://www.yourdomain.org/">Click here to go to your account</a>
Απαντήθηκε 03/10/2012 στις 20:21
πηγή χρήστη

ψήφοι
15

Μπορείτε να θεωρήσετε μια υπηρεσία τρίτου μέρους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χειρίζεται θέματα παράδοσης:

  • Η ακριβής στόχος
  • Κάθετη Response
  • σταθερή Επικοινωνία
  • Παρακολούθηση καμπάνιας
  • Emma
  • Μονοπάτι επιστροφής
  • IntelliContact
  • SilverPop
Απαντήθηκε 06/08/2008 στις 16:12
πηγή χρήστη

ψήφοι
14

Παροχή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να είναι σαν μαύρη μαγεία μερικές φορές. Η αντίστροφη DNS είναι πραγματικά σημαντικό.

Έχω διαπιστώσει ότι είναι πολύ χρήσιμη για να παρακολουθείτε προσεκτικά εκθέσεις NDR. Θα διευθύνει το σύνολο των NDRs μου σε μια ενιαία διεύθυνση και έχω μια υπηρεσία παράθυρα parsing τους έξω (Google ListNanny). Έβαλα όσες περισσότερες πληροφορίες από το NDR, όπως μπορώ σε μια βάση δεδομένων, και στη συνέχεια να τρέχω αναφορές σε αυτό για να δω αν έχω ξαφνικά άρχισαν να πάρει μπλοκαριστεί από ένα συγκεκριμένο τομέα. Επίσης, θα πρέπει να αποφεύγετε την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε διευθύνσεις που είχαν προηγουμένως επισημανθεί ως NDR, γιατί αυτό είναι γενικά μια καλή ένδειξη για το spam.

Εάν πρέπει να στείλει ένα σωρό μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξυπηρέτηση των πελατών με τη μία, είναι καλύτερο να βάλει μια καθυστέρηση μεταξύ κάθε μία, γιατί αν σας στείλει πάρα πολλά σχεδόν πανομοιότυπα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε έναν τομέα σε έναν χρόνο, είναι σίγουρο ότι θα περατωθεί σε τους προγραφή.

Ορισμένες περιοχές είναι απλά αδύνατο να παραδώσει σε ορισμένες περιπτώσεις. Comcast.net είναι το χειρότερο.

Βεβαιωθείτε ότι IPs σας δεν είναι εισηγμένες σε ιστοσελίδες όπως το http://www.mxtoolbox.com/blacklists.aspx .

Απαντήθηκε 13/08/2008 στις 14:44
πηγή χρήστη

ψήφοι
12

Μισώ να σας πω, αλλά εγώ και άλλοι μπορεί να χρησιμοποιούν λευκή λίστα προεπιλογών για τον έλεγχο φιλτραρίσματος του spam.

Αυτό σημαίνει ότι όλα τα e-mail από μια άγνωστη πηγή είναι αυτόματα spam και εκτρέπεται σε ένα φάκελο spam. (Δεν αφήνω την υπηρεσία e-mail μου διαγράψετε το spam, γιατί θέλω να επανεξετάσει πάντα τις αφίξεις για ψευδή θετικά, κάτι που είναι πολύ εύκολο να κάνει με μια γρήγορη σάρωση του φακέλου.)

Έχω ακόμη και e-mail από τον εαυτό μου να πάει στο ανεπιθύμητη αλληλογραφία κουβά επειδή (1) Εγώ συνήθως δεν στέλνουν e-mail στον εαυτό μου και (2) υπάρχουν spammers ότι η πλαστή διεύθυνση επιστροφής μου στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία που μου έστειλε.

Έτσι για να βγούμε από την ονομασία ανεπιθύμητα μηνύματα, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι η αλληλογραφία σας να είναι νόμιμη (από τον αποστολέα και του θέματος) και να το ανοίξετε για πρώτη φορά το απλό κείμενο (προεπιλογή μου για όλα τα εισερχόμενα μηνύματα, spam ή όχι) για να δείτε αν είναι νόμιμο . φάκελο spam μου δεν θα χρησιμοποιήσει οποιεσδήποτε συνδέσεις στο e-mail, έτσι είμαι προστατεύονται από δύσκολες συνδέσεις εικόνας και άλλα κακή συμπεριφορά.

Αν θέλω μέλλον αφίξεις από την ίδια πηγή για να πάει στο κουτί κατά τη γνώμη μου και να μην εκτρέπονται προς εξέταση το spam, θα διευκρινίσει ότι στον πελάτη e-mail μου. Για εκείνους τους οργανισμούς που χρησιμοποιούν οι πράκτορες χύμα-mail και μοναδικές διευθύνσεις αποστολέα ανά τεμάχιο mail, αυτό είναι πάρα πολύ κακό. Ποτέ δεν πάρετε την έγκρισή μου και πάντα εμφανίζονται στο φάκελο spam μου, και αν είμαι απασχολημένος εγώ ποτέ δεν θα δούμε τους.

Τέλος, αν ένα e-mail δεν είναι ευανάγνωστο σε απλό κείμενο, ακόμα και όταν αποστέλλονται σε μορφή HTML, είμαι πιθανό να διαγράψετε μόνο αν δεν είναι κάτι που γνωρίζω είναι ενδιαφέρον για μένα, λόγω της πηγής και των προηγούμενων πολύτιμες εμπειρίες.

Όπως μπορείτε να δείτε, είναι τελικά κάτω από τον έλεγχο τους χρήστες και δεν υπάρχει αυτοματοποιημένη πράξη που θα πείσει ένα τέτοιο σύστημα το οποίο ταχυδρομείου σας είναι νόμιμο από τη δομή της και μόνο. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να παίζουν ωραία, να μην κάνει τίποτα που είναι παρόμοια με phishing, και να είναι εύκολο για τους χρήστες είναι πρόθυμοι να εμπιστεύονται e-mail σας για να σας προσθέσει στη λευκή λίστα τους.

Απαντήθηκε 08/11/2008 στις 19:24
πηγή χρήστη

ψήφοι
12

Yahoo χρησιμοποιεί μια μέθοδο που ονομάζεται αναγνωριστικό αποστολέα, η οποία μπορεί να διαμορφωθεί σε ο οδηγός εγκατάστασης SPF και τέθηκε στο DNS. Επίσης, ένα από τα σημαντικότερα for Exchange, Hotmail, AOL, Yahoo, και άλλοι είναι να έχουμε μια αντίστροφη DNS για τον τομέα σας. Αυτοί θα χτυπήσει τα περισσότερα από τα προβλήματα. Ωστόσο, δεν μπορείτε ποτέ να αποτρέψει ένα άτομο μπλοκάρει εσκεμμένα τους κανόνες σας ή το έθιμο.

Απαντήθηκε 02/08/2008 στις 14:45
πηγή χρήστη

ψήφοι
11

ένα από τα μηνύματα αίτησή μου ήταν συνεχώς πινακίδα ως spam. ήταν html με ένα μόνο σύνδεσμο, που έστειλα ως HTML στο σώμα με ένα κείμενο / html τύπου περιεχομένου.

πιο επιτυχημένη ανάλυση μου σε αυτό το πρόβλημα ήταν να συνθέσει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, έτσι φαινόταν σαν να δημιουργήθηκε από έναν πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

θ αλλάξει το e-mail να είναι ένα multipart / εναλλακτική έγγραφο μίμος και μου δημιουργούν τώρα δύο text / plain και text / html μέρη.

το email δεν είναι πλέον ανιχνεύεται ως σκουπίδια από το Outlook.

Απαντήθηκε 11/08/2008 στις 01:59
πηγή χρήστη

ψήφοι
10

Χρειάζεται μια αντίστροφη καταχώρηση DNS. Δεν χρειάζεται να στείλετε το ίδιο περιεχόμενο με την ίδια χρήστη δύο φορές. Θα πρέπει να το δοκιμάσετε με κάποιες κοινές webmail και το email των πελατών. Προσωπικά έχω το δικό μου έτρεξε μέσα από ένα πρόσφατα εγκατεστημένο το spam δολοφόνος, ένας εκπαιδευμένος δολοφόνος το spam, και πολλαπλές hotmail, gmail, και τους λογαριασμούς της AOL.

Αλλά έχετε δει ότι το spam που δεν φαίνεται να συνδέουν ή να διαφημίζουν τίποτα; Αυτό είναι ένα spammer που προσπαθεί να επηρεάσει Bayesian φίλτρο σας. Εάν μπορείτε να πάρετε μια υψηλή βαθμολογία και στη συνέχεια να συμπεριλάβει κάποιες λέξεις που θα είναι στο μέλλον τα μηνύματα του θα μπορούσε να μάθει αυτόματα τόσο καλή. Έτσι δεν μπορείτε πραγματικά να μαντέψετε τι φίλτρο του χρήστη πρόκειται να οριστεί ως τη στιγμή της αλληλογραφίας σας.

Τέλος, δεν είχα ταξινομήσετε λίστα μου με τους τομείς, αλλά τυχαία αυτό.

Απαντήθηκε 06/08/2008 στις 02:54
πηγή χρήστη

ψήφοι
8

Έχω διαπιστώσει ότι η χρήση τους παραλήπτες πραγματικό όνομα και το επώνυμο του σώματος είναι ένας σίγουρος τρόπος για να πάρει μέσα από ένα φίλτρο spam.

Απαντήθηκε 03/08/2008 στις 14:57
πηγή χρήστη

ψήφοι
7

Στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι επίσης βέλτιστη πρακτική να περιλαμβάνουν μια πραγματική φυσική διεύθυνση για την εταιρεία σας και αριθμό μητρώου της.

Με αυτόν τον τρόπο είναι όλα ανοιχτά και τίμια και είναι λιγότερο πιθανό να το επισημάνετε το χέρι ως spam.

Απαντήθηκε 13/08/2008 στις 14:13
πηγή χρήστη

ψήφοι
6

Το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι που θέλετε να στείλετε e-mail δεν είναι πιθανό ότι θα χτυπήσει το κουμπί «Spam» όταν λαμβάνουν email σας. Έτσι, για να τηρήσουμε τους ακόλουθους κανόνες του αντίχειρα:

  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε άδεια από τους ανθρώπους που θέλετε να στείλετε e-mail στο. Μην στείλετε ποτέ e-mail σε κάποιον που δεν το ζητήσει από εσάς.

  • Σαφώς προσδιορίσει ποιος είσαι στην κορυφή της κάθε μήνυμα, και γιατί το πρόσωπο που λαμβάνει το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

  • Τουλάχιστον μία φορά το μήνα, να στείλει μια υπενθύμιση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους ανθρώπους στη λίστα σας (εάν εκτελείτε μια λίστα), αναγκάζοντάς τους να επιλέξουν πίσω στη λίστα, ώστε να συνεχίσετε να λαμβάνετε ανακοινώσεις από εσάς. Ναι, αυτό θα σημαίνει τη λίστα σας παίρνει μικρότερο σε βάθος χρόνου, αλλά το πάνω-πλευρά είναι ότι οι άνθρωποι στη λίστα σας «αγόρασε σε» και θα είναι λιγότερο πιθανό να τη σημαία email σας.

  • Κρατήστε το περιεχόμενό σας εξαιρετικά επίκαιρο και χρήσιμο.

  • Δώστε στους ανθρώπους έναν εύκολο τρόπο να εξαιρεθούν από περαιτέρω επικοινωνία.

  • Χρησιμοποιήστε ένα e-mail αποστολή υπηρεσίας, όπως SendGrid που εργάζεται σκληρά για να διατηρήσει μια καλή φήμη IP.

  • Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε σύντομες συνδέσεις - αυτά είναι συχνά στη μαύρη λίστα.

Μετά από αυτούς τους κανόνες του αντίχειρα θα βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό.

Απαντήθηκε 18/05/2012 στις 20:04
πηγή χρήστη

ψήφοι
6

Θα ήθελα να προσθέσω:

Δώστε πραγματική διαγραφής κατόπιν κάντε κλικ στο «Διαγραφή». Έχω δει σε πραγματικό ενημερωτικά δελτία παροχής εικονική σύνδεσμο διαγραφής ότι μετά κάντε κλικ στο κουμπί δείχνει «έχει αδιάθετων επιτυχία», αλλά θα εξακολουθούν να λαμβάνουν περαιτέρω ενημερωτικά δελτία.

Απαντήθηκε 31/08/2008 στις 13:50
πηγή χρήστη

ψήφοι
5

Είχα το ίδιο πρόβλημα στο παρελθόν σε πολλές περιοχές έχω κάνει εδώ στη δουλειά. Η μόνη εγγυημένη μέθοδος φροντίζοντας ο χρήστης λαμβάνει το μήνυμα είναι να συμβουλεύει το χρήστη να σας προσθέσει να υπάρχουν ασφαλή λίστα. Οποιαδήποτε άλλη μέθοδος είναι πραγματικά μόνο πρόκειται να είναι κάτι που μπορεί να βοηθήσει με αυτό και δεν είναι εγγυημένη.

Απαντήθηκε 06/08/2008 στις 20:31
πηγή χρήστη

ψήφοι
4

Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η υπόθεση ότι οι άνθρωποι που υπογράφουν επάνω για την υπηρεσία σας εισέρχονται emails με την πληκτρολόγηση λάθη που δεν κάνουν σωστή. Για παράδειγμα: chris @ gmial.com -ή- james @ hotnail.com .

Και οι εν λόγω τομείς διαμορφωθεί για να χρησιμοποιηθούν ως spamtraps που θα επισημάνετε αυτόματα IP ή / και τον τομέα του διακομιστή e-mail σας και να βλάψουν τη φήμη του.

Για να αποφευχθεί αυτό, κάντε διπλό-έλεγχος για τη διεύθυνση email που αναγράφεται κατά την εγγραφή του προϊόντος σας. Επίσης, στείλτε ένα email επιβεβαίωσης για να εξασφαλίσει πραγματικά ότι αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι 100% επικυρωθεί από έναν άνθρωπο που εισέρχεται στο email επιβεβαίωσης, πριν να στέλνετε το κλειδί προϊόντος ή να δέχονται τη συνδρομή τους. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επαλήθευσης θα πρέπει να απαιτεί από τον παραλήπτη να κάνετε κλικ σε ένα σύνδεσμο ή να απαντήσετε για να πραγματικά να επιβεβαιώσει ότι ο ιδιοκτήτης του γραμματοκιβωτίου είναι το πρόσωπο που έχει εγγραφεί.

Απαντήθηκε 28/01/2017 στις 22:51
πηγή χρήστη

ψήφοι
3

Ακούγεται σαν να είναι ανάλογα με κάποια σχόλια για να καθορίσει τι είναι να κολλήσει στο τέλος την παραλαβή. Θα πρέπει να τον έλεγχο της εξερχόμενης αλληλογραφίας εαυτό σας για προφανείς «spaminess».

Αγοράστε οποιοδήποτε αξιοπρεπές σύστημα ελέγχου το spam, και να στείλετε εξερχόμενης αλληλογραφίας σας μέσα από αυτό. Αν σας στείλουμε αξιοπρεπή όγκο της αλληλογραφίας, θα πρέπει να κάνουμε αυτό ούτως ή άλλως, λόγω του κινδύνου της αποστολής εξερχόμενες ιούς, ειδικά αν έχετε χρήστες επιφάνεια εργασίας των Windows.

Proofpoint είχε υπηρεσιών το spam + anti-virus + κάποια φήμη σε μια ενιαία εγκατάσταση, για παράδειγμα. (Θα χρησιμοποιηθεί για να εργαστούν εκεί, γι 'αυτό τυχαίνει να γνωρίζω αυτό από την κορυφή του κεφαλιού μου. Είμαι βέβαιος ότι άλλοι προμηθευτές στο χώρο αυτό έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά.) Αλλά μπορείτε να πάρετε την ιδέα. Εάν στείλετε e-mail σας μέσω μιας βασικής ρύθμισης ελέγχου ανεπιθύμητα εμπορικών, και δεν περάσει, δεν θα πρέπει να βγείτε έξω από το δίκτυό σας.

Επίσης, υπάρχουν κάποιες εταιρείες που μπορούν να σας βοηθήσουν με την αύξηση των ποσοστών παράδοση των μη-spam, εξερχόμενων e-mail, όπως το Habeas.

Απαντήθηκε 28/10/2008 στις 14:28
πηγή χρήστη

ψήφοι
1

Η Google έχει ένα εργαλείο και κατευθύνσεις για αυτό. Μπορείτε να τα βρείτε στο: https://postmaster.google.com/ Καταχωρήστε και επιβεβαιώστε το όνομα τομέα σας και η Google παρέχει μια ατομική βαθμολόγηση της διεύθυνσης IP και τον τομέα.

Από τις μαζικές κατευθύνσεις αποστολείς :

Πιστοποίηση διασφαλίζει ότι τα μηνύματα σας μπορούν να ταξινομηθούν σωστά. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στερούνται ταυτότητας είναι πιθανό να απορριφθούν ή να τοποθετούνται στο φάκελο spam, με δεδομένη την υψηλή πιθανότητα ότι τα πλαστά μηνύματα χρησιμοποιούνται για απάτες phishing. Επιπλέον, χωρίς έλεγχο ταυτότητας μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με συνημμένα μπορεί να απορριφθεί κατηγορηματικά, για λόγους ασφαλείας.

Για να διασφαλιστεί ότι το Gmail μπορεί να σας αναγνωρίσει:

  • Χρησιμοποιήστε μια σταθερή διεύθυνση IP για να στείλει μαζικό ταχυδρομείο.
  • Κρατήστε έγκυρη αντίστροφη εγγραφές DNS για τη διεύθυνση IP (ες) από την οποία μπορείτε να στείλετε mail, δείχνοντας στον τομέα σας.
  • Χρησιμοποιήστε την ίδια διεύθυνση με το «Από:» επικεφαλίδα σε κάθε μαζικό ταχυδρομείο που στέλνετε. Σας προτείνουμε επίσης και τα εξής:

  • Εγγραφείτε μηνύματα με DKIM. Δεν τον έλεγχο ταυτότητας μηνυμάτων υπέγραψε με τα κλειδιά που χρησιμοποιούν λιγότερα από 1024 κομμάτια.

  • Δημοσιεύστε μια εγγραφή SPF.
  • Δημοσιεύστε μια πολιτική dMarc.
Απαντήθηκε 03/01/2018 στις 11:16
πηγή χρήστη

ψήφοι
0

Χρησιμοποιώ πάντα: https://www.mail-tester.com/

Μου δίνει ανατροφοδότηση σχετικά με το τεχνικό μέρος της στέλνοντας ένα e-mail. Όπως SPF-ρεκόρ, DKIM, βαθμολογία Spamassassin και ούτω καθεξής. Ακόμα κι αν ξέρω τι απαιτείται, έχω συνεχώς κάνουν λάθη και mail-tester.com καθιστά εύκολο να καταλάβω τι θα μπορούσε να είναι λάθος.

Απαντήθηκε 27/06/2017 στις 08:19
πηγή χρήστη

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more